Ελένη Κουλοχέρη

Διεύθυνση: Εργαστήριο ποιότητας λογισμικού Σχολή θετικών Επιστημών & Τεχνολογίας Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάροδος Αριστοτέλου 18, Πάτρα, 26335
Τηλέφωνο: -
Fax: -
E-mail: ekoulocheri{at}eap.gr

 

Η Ελένη Κουλοχέρη είναι πτυχιούχος Μαθηματικός με ειδίκευση στη Διδακτική των Μαθηματικών, από το Πανεπιστήμιο Αθηνών (2003) και κάτοχος του μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης στα Πληροφοριακά Συστήματα από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (2011).  Η διπλωματική της εργασία περιελάμβανε αξιολογηση ευχρηστίας σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα με ευρετική μέθοδο και με καταγραφή οφθαλμικών κινήσεων χρήστη. Από το Σεπτέμβριο 2011, έχει γίνει δεκτή από τη Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου ως υποψήφια διδάκτωρ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν σε ευχρηστία λογισμικού, learning and knowledge analytics, ποιότητα εκπαιδευτικού λογισμικού και e-Learning εφαρμογές του μέλλοντος.

Από το 2004, ως εξωτερικός συνεργάτης στο Ινστ. Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Φυσικών Επιστημών "Δημόκριτος", έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 15 ευρωπαϊκά και εθνικά έργα έρευνας και ανάπτυξης αρχικά ως βοηθός διαχειριστή έργων, και κατόπιν ως υπεύθυνη διάχυσης των ερευνητικών τους αποτελεσμάτων των έργων και ανάπτυξης και διαχείρισης των ιστοσελίδων τους. Σε ορισμένα έργα εχει συμμετάσχει επιπλέον στην ομάδα εργασίας τους συμμετέχοντας σε καταγραφή απαιτήσεων χρήστη, δοκιμαστική χρήση του προϊόντος, και οργάνωση της αξιολόγησης συνθέτοντας online ερωτηματολόγια και αναλύοντας τα ευρήματά τους.

 

Ευρωπαϊκά Έργα:

 

Δημοσιεύσεις

Διεθνή περιοδικά

  • Soumplis A., Koulocheri E., Kostaras N., and Karousos N., "Learning Management Systems and Learning 2.0", International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies (to be published).Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.για περισσότερες πληροφορίες)

Διεθνή συνέδρια με κρίση στο πλήρες άρθρο

  • Koulocheri E., Xenos M., "Considering formal assessment in learning analytics within a PLE: the HOU2LEARN case", Proceedings of the 3rd International Conference on Learning Analytics and Knowledge (LAK '13), pp.28-32, Leuven, Belgium, 8-12 April 2013, ACM, New York, doi: 10.1145/2460296.2460304. (περισσότερα)
  • Koulocheri E., Soumplis A., Xenos M., "Applying Learning Analytics in an Open Personal Learning Environment: A quantitative approach", Proceedings of the 16th Pan-hellenic Conference on Informatics, PCI 2012, doi: 10.1109/PCi.2012.38, pp. 290-295, Piraeus, Greece: IEEE CPS 5-7 Oct, 2012. (pdf)
  • Koulocheri E., Chatzidaki E., Soumplis A., Xenos M., "A Usability Evaluation Approach in E-Learning Environments: The Case of IBM Lotus QUICKR", International Conference The Future of Education, Florence, Italy, 7-8 June 2012, Proceedings Volume II, pp. 48-53. (pdf)
  • Soumplis A., Chatzidaki E., Koulocheri E., and Xenos M., "Implementing an Open Personal Learning Environment", 15th Panhellenic Conference on Informatics (PCI 2011) at Kastoria, Greece, 30 September - 2 October 2011 (accepted).Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.για περισσότερες πληροφορίες)
  • Koulocheri E., Soumplis A., Kostaras N., Xenos M., “Usability Inspection of Informal Learning Environments: The HOU2LEARN Case”, In "Intelligent Interactive Multimedia Systems and Services", Tsihrintzis G., Virvou M., Jain L., Howlett R., (Eds.), Springer, Smart Innovation, Systems and Technologies, Volume 11, 39-49, DOI: 10.1007/978-3-642-22158-3_5, pp.39-49, 2011.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.για περισσότερες πληροφορίες)
  • Koulocheri E., Soumplis A., Kostaras N., and Xenos M. (2011), "Usability Inspection Through Heuristic Evaluation in E-Learning Environments: The LAMS Case”, VII International Conference on ICT in Education, Universidade do Minho, Braga, Portugal, 12-13 May 2011, ISBN: 978-972-98456-9-7, pp.617-630, 2011.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.για περισσότερες πληροφορίες)
  • Soumplis A., Koulocheri E., and Xenos M., “The Twobility Factor”, eLSE – elearning and Software for Education, The 7th International Scientific Conference, Bucharest 28-29 April 2011. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για περισσότερες πληροφορίες)
  • Soumplis A., Koulocheri E., Kostaras N., and Karousos N., (2010), “The evolution of e-Learning 2.0”, Social Applications for Lifelong Learning, Patras, Greece, 4-5 November 2010, ISSN: 1792-586x, pp. 36-41, 2010.  ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για περισσότερες πληροφορίες)